woensdag 10 december 2014

stoffen en boeken.....

Vandaag weer wat foto's gemaakt....het is moeilijk om de juiste kleuren te vangen...maar ik laat de nieuwe stofjes toch maar zien want ze zijn wel erg mooi !!!!

Om te beginnen..




En deze......


Dan deze prachtige rozenstof.....



Paars




En deze pracht rand.....


Mooi met de paarse of de rode waaiers....


Dan de nieuwe boeken......





Er zijn nog meer nieuwe stoffen binnen..maar daar moet ik eerst andere foto's  van maken...dat houden jullie dan nog tegoed...

Gerda...;0))

1 opmerking:

Ria van Kasteel zei

Hallo Petra, op de beurs in st. Marie liet je de hexagonnenquilt zien van Gerda en ik was meteen verkocht. Ik weet dat er een foto op je blog heeft gestaan en de afwerking is zo mooi met die randstof.
Ik heb gebladerd maar kan hem niet meer terugvinden. Weet jij nog wanneer het ongeveer was??

Groeten van Ria van kasteel ;0))